Rajongó csata

Fodor Zsoltnak hívnak. Hobbim, hogy számokból információkat gyártok, amiket fel tudok használni a munkáim során, de előfordul, hogy csak a magam szórakoztatására vizsgálok jelenségeket. Blogomon a Facebookon jelenlévő folyamatokat próbálom számokká, és információkká alakítani, hogy pontosan értelmezni és követni tudjam az aktuális trendeket, ezzel neked is mindig a legújabb információkat közvetítve. Az oldal mindenkié, úgyhogy ha nekem, vagy egymásnak szeretnétek kérdéseket feltenni, vagy tapasztalatokat megosztani, ne legyetek szégyellősek hozzászólni a posztokhoz! :-) Kövess Twitteren: @zsoltfodorhu

me_236.jpg

Csatlakozz a Facebookon


Kövess a Twitteren: @zsoltfodorhu

Elemezz Te is!

web2spy_banner_rajongocsata2.jpg

Feléledt az Index zombi facebook oldala!

2013.04.26. 13:02 Fodor Zsolt

Még tavaly, nemsokkal azután, hogy elkezdtem a blogolást, kitaláltam, hogy összehasonlítom az Index és az Origo facebookos tevékenységét. Elvégre online tartalom szolgáltatókról beszélünk, nyilván élen járnak ezen a területen.Tévedtem. 

Bevezetés: Origo

Szinte napra pontosan 1 éve vittem fel analitikai rendszerünkbe az Origo oldalát. Ennek a mondatnak azért van információ tartalma, mert ebből lehet tudni, hogy egy éve még volt az Origonak rajongói oldal. Most ugyanis nincs. Kimásoltam pár adatot az adatbázisunkból, amiből látszik, hogy létezett egy ilyen oldal.Ez nem látszik, de havonta még pár posztot is közzétettek, de ezek elsősorban csak link megosztások voltak, az Origo kisebb-nagyobb híreit láthattuk.

origo_adatok.jpg

Ma, amikor nekiültem a keresésnek, láttam, hogy lefagy az analitika szoftver és kézzel sem találom az oldalt. Felmentem az Origo.hu -ra és ott sem nagyon találtam utalást arra, hogy fel lehetne iratkozni a rajongói oldalra.

RIP Origo.hu, várjuk majd az új oldal debütálását :)

Index.hu: RELOADED!

index-kep.jpgAz Index.hu esetében még ennél is rosszabb volt a helyzet! :) A rajongói oldalon nem jelent meg poszt, viszont néhány mérges olvasó ellátta néhány jó tanáccsal a szerkesztőket.Kis szerencsével IDE kattintva még eléred a régi oldalt. Az oldalon kevés konkrét bizonyíték van arra, hogy ez egy hivatalos oldal, de mivel a NOL és a Bónusz Brigád is ezt az oldalt hivatkozta korábban, én azért feltételeztem magamban.

Rezignáltan tudomásul vettem, hogy ezt a két oldalt bizony nem lesz érdekes összehasonlítani. Aztán egy szép tavaszi napon, 04.23. -én felfedeztem, hogy új Index.hu facebook oldal jött létre, amit egyébként a portál jobb felső sarkában található gombra kattintva is elérhetünk. Míg a korábbi oldalon 10000 rajongó van, ezen egyelőre alig több, mint 4000, de durván nő a rajongók száma, két napja még csak 2000 volt!

A kommunikáció folyamatos és minőségi, további különböző kreatív füleket telepítettek a mostmár biztosan Index.hu hivatalos oldalra!

SocialMediaMarketing ON :)

Milyen érdekes, hogy a szakmában valószínűleg komoly ellenállásba ütközne egy efféle migrációs próbálkozásnak még csak az ötlete is, ehhez képest mindkét oldal belevágott, és az egyik hamar, nagy sikereket is ért már el.

Reméljük az Origo is felveszi a kesztyűt és akkor végre elkészíthetem a tartalomgyártás királyainak közösségi összehasonlítását! :)

Ha tetszett a bejegyzés, tetszik az oldal, illetve törekvésem, hogy minél jobb elemzéseket készítsek az oldalakról, írd meg észrevételeidet, illetve lájkold oldalam és oszd meg a bejegyzést, hogy másokhoz is eljusson!

Köszi!

Fodor Zsolt

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: index.hu rajongói oldal

A bejegyzés trackback címe:

https://rajongocsata.blog.hu/api/trackback/id/tr775242603

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.26. 13:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása