Rajongó csata

Fodor Zsoltnak hívnak. Hobbim, hogy számokból információkat gyártok, amiket fel tudok használni a munkáim során, de előfordul, hogy csak a magam szórakoztatására vizsgálok jelenségeket. Blogomon a Facebookon jelenlévő folyamatokat próbálom számokká, és információkká alakítani, hogy pontosan értelmezni és követni tudjam az aktuális trendeket, ezzel neked is mindig a legújabb információkat közvetítve. Az oldal mindenkié, úgyhogy ha nekem, vagy egymásnak szeretnétek kérdéseket feltenni, vagy tapasztalatokat megosztani, ne legyetek szégyellősek hozzászólni a posztokhoz! :-) Kövess Twitteren: @zsoltfodorhu

me_236.jpg

Csatlakozz a Facebookon


Kövess a Twitteren: @zsoltfodorhu

Elemezz Te is!

web2spy_banner_rajongocsata2.jpg

Mi történik a Coca-Cola rajongói oldalán?

2013.03.18. 01:53 Fodor Zsolt

Amióta elkészítettem az első kis 500 soros rajongói oldal elemző és összehasonlító php szkriptemet, azóta folyton eszembe jut, hogy össze kéne hasonlítani a Pepsi  és a Coca Cola rajongói oldalát.Ennek soha nem az emlékezőtehetségem korlátai szabtak gátat, hanem az, hogy a Pepsi Hungary oldala mellett nem találtam Coca Cola Hungaryt. Találtam 1-2 rajongói oldalt, amik a siófoki Coke Beachhez köthetők, de én nem ezt kerestem.

Aztán egy délután, pár hónappal később, Februárban,meglepő dolgot láttam a hírfolyamomban: egy Coca Cola posztot, méghozzá magyar nyelven. Nem voltam megdöbbenve, mivel korábban többször is használtam a nyelvi szűrőt. De nem értettem. Megnéztem, és még mindig 61 millió rajongó van, tehát jó helyen járok. 

Az elkövetkező 10 napban viszonylag folyamatosan jöttek a posztok, már kezdtem is hozzászokni, vártam, hogy gyűljön az adat az elemzéshez :) Aztán egyszer csak hirtelen csend lett.

Ma jöttem fel újra a Coca Cola oldalára, hogy történt-e valami, és meglepő jelenséget tapasztaltam:

fan-page-screenshot.png

A képen látható, hogy továbbra is jó helyen járunk, csak sajnos mostmár nem látjuk azokat a posztokat, amiket régen (angol nyelven) láthattunk, viszont már magyarokat sem kapunk, Kicsit rosszul jött ki a borítócsere az oldalon, mivel azt minden rajongó látja, így a rájuk érkező hozzászólásokat is, ami picit megzavarhatja az embert.

Vajon egyáltalán életképes ez a koncepció? Felettébb újszerű, kétségkívül, de jól ki lehet így használni a Facebook minden lehetőségét így? Nem lehetetleníti el a pontos monitorozást? Borítókép, alkalmazások?

Esetleg ők tudnak valamit, amit én nem?

Vagy az egész  csak egy teszt volt, hogy hogy reagálnának Magyarországon a rajongók, ha lenne egy magyar nyelvű Coca Cola oldal? Akkor viszont érdekes kísérletnek lehettünk részesei! 

Ha kíváncsiak vagytok, lájkoljátok rajongói oldalunkat és kövessétek a blogot a friss információkért :-)

Fodor Zsolt

2 komment

Címkék: coca cola coca cola coca cola facebook coca cola rajongói oldal coca cola hungary

A bejegyzés trackback címe:

https://rajongocsata.blog.hu/api/trackback/id/tr835140472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zerushunter 2013.03.19. 08:22:19

a heineken oldalát is érdemes megnézni, ők sztem nagyon jól csinálják a nemzetközi oldal lokálosítását.

Fodor Zsolt · http://rajongocsata.hu 2013.03.19. 23:05:05

@zerushunter: köszi a tippet, megnézem, bár extra nagy érdeklődést nem váltott ki a téma sajnos :)
süti beállítások módosítása